مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-09سياسي

پیام عام به رییس جمهور/ پیمانکاران نهادهای دولتی را حذف کنید


بنده و همکارانم در آشپزخانه زندان و سایر نهادهای دولتی که با قراردادهای تبعیض آمیز و غیر عادلانه مشغول به خدمت هستیم از رییس جمهور مردمی تقاضا داریم یکبار برای همیشه در جهت حذف واسطه ها اقدام فرمایید.

- مخاطبان عصر ایران*- عدل جامعه را پایدار می‏کند و باعث شکست دشمنان می‏گردد، با اجرای عدالت برکت‏ها زیاد می‏شود،و هر کسی که عدالت گستری نماید خداوند بر او رحمت می‏فرستد .

امام علی (ع)رییس جمهور دلسوز و محروم نوازسلام علیکماحتراما به اطلاع میرساندبنده و همکارانم بیش از 10 سال است که در آشپزخانه زندان مشهد بصورت شرکتی با حداقل حقوق قانون کار مشغول بکار هستیم.

با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر احقاق حقوق کارگران و رویه جنابعالی در دلجویی از قشر مستضعف و تلاش جهت تحقق عدالت اسلامی، از حضرتعالی خواهشمندیم از پیشنهاد نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی به دولت مبنی بر ساماندهی کارکنان دولت و حذف شرکت های پیمانکاری حمایت فرمایید.

ما نیروهای شرکتی در مجموعه دولتی مشغول بکار هستیم که فاصله حقوق نیروی رسمی و شرکتی بسیار زیاد هست و از طرفی دستمزد اندک ما هزینه تامین زندگی ساده از جمله درمان و اجاره بهای مسکن و مخارج روزانه خانواده را نمی دهدبنده و همکارانم در آشپزخانه زندان و سایر نهادهای دولتی که با قراردادهای تبع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام عام به رییس جمهور/ پیمانکاران نهادهای دولتی را حذف کنید

پیام عام به رییس جمهور/ پیمانکاران نهادهای دولتی را حذف کنید