مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-09سياسي

خطای استراتژیک در آموزش و پرورش/نظر مثبت مجلس در خصوص رتبه بندی


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ منزلت معلمان در تمام ابعاد، گفت: متاسفانه در طول سال های اخیر آموزش و پرورش به جای متن، - ایسنا/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ منزلت معلمان در تمام ابعاد، گفت: متاسفانه در طول سال های اخیر آموزش و پرورش به جای متن، در حاشیه بوده و این یک خطای استراتژیک است.

ابراهیم عزیزی شنبه 17 مهرماه در دیدار با جمعی از نمایندگان فرهنگیان فارس، ریشه بسیاری از مشکلات معلمان را در نوع نگاه غلط به آموزش و پرورش دانست و گفت: این نگاه غلط یک خطای استراتژیک بزرگ بوده که به نوعی منشا بسیاری از مشکلات معلمان و وزارتخانه آموزش و پرورش است.

او افزود: امروز اگر منزلت معلم دستخوش آسیب شده یا آن انتظاری که از تعلیم و تربیت در تراز اندیشه های بلند انقلاب داریم، محقق نمی شود، ریشه اش در نگاه غلطی بوده که بر این وزارتخانه حاکم شده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نگاه شغلی به حرفه معلمی، خاطرنشان کرد: ما از همان ابتدا یک نگاه جامع و کامل که منشا و معبر همه تحولات باشد را به آموزش و پرورش نداشتیم.

عزیزی با بیان اینکه اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی جامعه در گروی حفظ منزلت معلم است، گفت: وقتی این منزلت را حفظ نکردیم، جامعه با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای استراتژیک در آموزش و پرورش/نظر مثبت مجلس در خصوص رتبه بندی

خطای استراتژیک در آموزش و پرورش/نظر مثبت مجلس در خصوص رتبه بندی