مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-09پزشكي

تب کریمه کنگو در دام ها بدون علائم است


مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه تب کریمه کنگو در دام ها بدون علائم است، اظهار کرد: دامپزشکان باید تمامی اصول بهداشتی را رعایت کنند و هنگام بررسی فیزیکی و معاینه دام باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چرا که برخی بیماری های مشترک .

- ایسنا/همدان مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه "تب کریمه کنگو" در دام ها بدون علائم است، اظهار کرد: دامپزشکان باید تمامی اصول بهداشتی را رعایت کنند و هنگام بررسی فیزیکی و معاینه دام باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چرا که برخی بیماری های مشترک بین انسان و دام در حیوانات بدون علامت است.

دکتر محمودرضا رسولی در گفت وگو با ایسنا، از وقوع یک مورد حادثه در حین کار برای یکی از واکسیناتورهای مجموعه دامپزشکی خبر داد و گفت: داوود روحانی واکسیناتور متولد دهه 60 بوده که قبل از تعطیلات حین واکسیناسیون دام های سنگین در یکی از روستاهای همدان مورد حمله یکی از گاوها قرار گرفت.

وی افزود: این واکسیناتور مورد حمله گاو قرار گرفت و از ناحیه پا چندین مرتبه با ضربه های سنگین گاو مواجه شد که خوشبختانه در حال حاضر وضعیت وی بهتر از روزهای قبل است.

وی با بیان اینکه دامپزشکان تمامی اصول ایمنی و بهداشتی را در حین کار باید رعایت کنند، تصریح کرد: این افراد به عنوان سربازان گمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب کریمه کنگو در دام ها بدون علائم است

تب کریمه کنگو در دام ها بدون علائم است