مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-09حوادث

دستگیری 31 سارق و معتاد متجاهر


فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری و جمع آوری 31 سارق و معتاد متجاهر، در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در آن شهرستان به اجرا درآمد خبر داد.

- حسن کیخا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مرحله ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با هدف دستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت های خرد در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر، پاتوق های فروش و مصرف مواد مخدر  را شناسایی و در چند عملیات ضربتی در بازرسی از آن ها تعداد  20 نفر معتاد متجاهر را جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در این طرح، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیز طی چند عملیات ضربتی 11 سارق حرفه ای و سابقه دار را که از قبل شناسایی کرده بودند، دستگیر کردند.

کیخا بیان داشت:  در بازرسی از مخفیگاه های سارقان علاوه بر توقیف یک دستگاه خودرو و 2دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تعداد 2 قبضه کلت کمری  یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز به همراه تعدادی مهمات جنگی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تکمیلی پلیس تا کنون به 13فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 31 سارق و معتاد متجاهر

دستگیری 31 سارق و معتاد متجاهر