مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-09اقتصادي

واحدهای تولیدی برتر در استان اردبیل تجلیل می شوند


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: همزمان با روز جهانی استاندارد واحدهای تولیدی و مدیران کنترل کیفیت برتر در استان برگزیده و تجلیل خواهند شد.

- ، هاشم علایی پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته استاندارد به اهم برنامه های این هفته اشاره و اظهار کرد: 14 اکتبر مصادف با 22 مهر، به عنوان روز جهانی استاندارد طبق روال سال های گذشته مراسمی در طول هفته استاندارد از 17 تا 22 مهر متناسب با نامگذاری اعلام شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران در استان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، در صورت امکان، مراسم تجلیل از واحدهای تولیدی و مدیران کنترل کیفیت برگزیده در روز 22 مهر در سالن اجتماعات اداره کل برگزار خواهد شد، در غیر این صورت با حضور در واحدهای تولیدی از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر شورای استاندارد استان در ادامه گفت: انتخاب واحدهای تولیدی نمونه ملی و نمونه استانی و برگزیده از طریق سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان بر اساس معیارهایی از قبیل استمرار کیفیت، ارتقای سطح تکنولوژی، تحقیق و توسعه صادرات محصول و رعایت معیار مصرف انرژی و همچنین انتخاب مدیران کنترل کیفیت برگزیده استانی بر اساس معیارهایی همچون ارتقا کیفیت محصولات تولیدی، مشارکت در دوره آموزشی، ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی برتر در استان اردبیل تجلیل می شوند

واحدهای تولیدی برتر در استان اردبیل تجلیل می شوند