مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-09اجتماعي

اعلام برنامه های هفته کودک در استان سمنان/اجرای کارگاه های آموزشی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان ضمن اعلام برنامه های هفته کودک در استان، گفت: برگزاری نمایشگاه آثار اعضا و مربیان در دو قالب مجازی و حضوری از جمله این برنامه ها است.

- ، نبی الله خدابخشی صبح شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن جلسات کانون پرورش فکری سمنان، ضمن اعلام برنامه های هفته کودک در سطح استان، ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه آثار اعضا و مربیان در دو قالب مجازی و حضوری با عنوان یادگار کودکی با رویکرد گرامی داشت نام زنده یاد قدرت اله ادیب مربی پیشکسوت مراکز کانون سمنان و پدر سفال استان یکی از محوری ترین این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای این هفته به گونه ای است که تمام برنامه ها به صورت حضوری و غیرحضوری در دو بخش برای کودکان و درباره کودکان برگزار شود، افزود: برگزاری کارگاه هنری، عضویت رایگان در مراکز فرهنگی هنری، پیک امید و اجرای برنامه با بهره گیری از ظرفیت های مراکز سیارِ شهری و روستایی برای کودکانِ حاشیه نشین، کم برخوردار و مناطق محروم و روستایی از دیگر برنامه هایی است که برای کودکان در نظر گرفته شده است.

برگزاری جلسات و نشست های تخصصی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از برگزاری جلساتِ هم اندیشی کودکان با مسئولان اجتماعی‎ و فرهنگی خبر داد و ابراز کرد: تجلیل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته کودک در استان سمنان/اجرای کارگاه های آموزشی

اعلام برنامه های هفته کودک در استان سمنان/اجرای کارگاه های آموزشی