مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-09سياسي

توسعه بدون نظم و امنیت شدنی نیست


استاندار قم با تاکید بر ضرورت قاطعیت و مقتدر بودن نیروهای مسلح در کنار رویکرد مردمی داشتن و پاسخگو بودن گفت: توسعه بدون نظام و امنیت شدنی نیست و در جمهوری اسلامی نظم و امنیت با نقش آفرینی نیروهای مسلح و مردم محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و همچنین شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم بیان کرد: الگوی توسعه پایدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای اصولی استوار است که امنیت و آسایش یکی از این اصول است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه در هیچ کشوری بدون برقراری نظم و امنیت تأمین نخواهد شد اظهار کرد: در جمهوری اسلامی نظم و امنیت با نقش آفرینی و پاسداری نیروهای مسلح محقق می شود و مردم نیز در این امر نقش آفرینی می کنند.

استاندار قم در ادامه به نعمت مجهول امنیت در کنار نعمت صحت و سلامت اشاره کرد و گفت: این دو موضوع در کنار هم می تواند برای مردم، ارمغان آور یک زندگی مطلوب باشد.

وی با پاسداشت تلاش ها و مجاهدت های حافظان نظم و امنیت خاطرنشان کرد: اصل دیگر در توسعه پایدار، مسئله اقتصاد، تولید و اشتغال است که مقام معظم رهبری در شعار سال های اخیر به آن توجه و در سال جاری نیز با شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بدون نظم و امنیت شدنی نیست

توسعه بدون نظم و امنیت شدنی نیست