مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-09بين الملل

ضرر 70 میلیون دلاری هتل ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش


بر اساس اسنادی که توسط دموکرات ها در کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا رونمایی شد، هتل بین المللی ترامپ در واشنگتن دی سی، بر خلاف گفته های وی مبنی بر سودآوری کلانش، - در چهار سالی که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بود، ده ها میلیون دلار از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هیل، این هتل مجلل، که در فاصله کمی از کاخ سفید قرار دارد، از زمانی که ترامپ در سال 2016 به ریاست جمهوری رسید، بحث برانگیز بود و یکی از دلایل آن این است که این هتل میزبان بسیاری از سران خارجی، رهبران تجاری و دیگر چهره های قدرتمندی بود که در سیاست خارجه آمریکا و مقررات داخلی، تعارض منافع ایجاد می کرد.

ترامپ هنگام ورود به کاخ سفید، سنت شکنی کرد و از کنار گذاشتن کامل خود از امپراتوری تجاری اش امتناع کرد.

دموکراتها سالهاست که ترامپ را متهم کرده اند که از قدرت دولتی اش برای کسب سود برای هتل و بسیاری از مشاغل تجاری دیگر که توسط شرکت وی در سراسر جهان اداره می شود، استفاده کرده است.

اسناد تازه منتشر شده، که توسط اداره خدمات عمومی آمریکا به کمیته ارائه شد، نشان داد در حالی که شرکت ترامپ میلیون ها دلار از دولت های خارجی در دوران ریاستش در کاخ سفید دریافت کرده است ، این تجارت ترامپ از سال 2017 تا 2020 مجموعا بیش از 71 میلیون دلار خسارت دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 70 میلیون دلاری هتل ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش

ضرر 70 میلیون دلاری هتل ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش