مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-09اقتصادي

اعمال مدیریت فشار آب در همدان همچنان ادامه دارد


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به تداوم اعمال مدیریت فشار، گفت: تا زمانی که وضعیت مخازن ذخیره آب به مقدار قابل قبول نرسد این نوع از مدیریت فشار  ادامه دار خواهد بود.

- ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به تداوم اعمال مدیریت فشار، گفت: تا زمانی که وضعیت مخازن ذخیره آب به مقدار قابل قبول نرسد این نوع از مدیریت فشار  ادامه دار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمیدرضا نیکداد ضمن تأکید بر اعمال مدیریت فشار، با اشاره به کاهش 42 درصدی نزولات جوی در سال جاری اظهارکرد: بر همین اساس دو راهکار ایجاد منابع جدید آبرسانی و اعمال مدیریت مصرف در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ایجاد منابع آبی جدید از وظایف تعریف شده شرکت آب منطقه ای می باشد، عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکنون منابع آبی جدیدی در دسترس شرکت آب و فاضلاب استان قرار نگرفته، تنها راهکار، مدیریت مصرف و آگاهی بخشی به مردم بود که در این خصوص اقداماتی عملیاتی شد.

نیکداد افزود: موضوع اعمال مدیریت فشار در ساعاتی که نیاز آبی مشترکین کمتر احساس میشد در دستور کار قرار گرفت که بر همین اساس اعمال مدیریت فشار از ساعت 11 شب تا 4 صبح اجرایی و 67 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال مدیریت فشار آب در همدان همچنان ادامه دارد

اعمال مدیریت فشار آب در همدان همچنان ادامه دارد