مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-09اقتصادي

مرکز تامین و پشتیبانی خوشه ی زیلو میبد آغاز بکار کرد


عامل توسعه خوشه زیلوی میبد ضمن اشاره به اختصاص فضایی مستقل برای فعالیت انجمن بافندگان زیلوی میبد، از آغاز بکار مرکز تامین و پشتیبانی خوشه ی زیلو میبد خبر داد.

- محمدرضا دهقانی امروز شنبه در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور روسای شرکت شهرک های صنعتی و سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و همچنین مسئولان شهرستان برگزار شد، با بیان این که از سال 97 داستان خوشه زیلو در استان یزد آغاز شد، اظهار کرد: این خوشه منجر زمینه استفاده فعالان این عرصه از تمرکز جغرافیایی زیلو برای توسعه این هنر صنعت را فراهم کرد.

وی با بیان این خوشه ی زیلو برای شناخت مهمترین محورهای مربوط به زیلو شامل تولید و بازاریابی اقدامات متعددی را صورت داده است، گفت : به دنبال ساماندهی 220 بافنده زیلو در ابتدای فعالیت این خوشه و با تکمیل بانک اطلاعاتی بافندگان، هم اکنون این امار به 400 بافنده ارتقا یافته است.

دهقانی از دیگر اقدامات این خوشه را برگزاری گردهمایی ها، کارگاه های آموزش، تورها و حضور در نمایشگاه ها برای فعالان این هنرصنعت ذکر کرد و با بیان این که طرح توسعه خوشه زیلو یک طرح سه ساله است، خاطرنشان کرد: این طرح تا مرداد سال آینده تداوم خواهد داشت و جهاددانشگاهی با حمایت های شرکت شهرک های صنعتی استان و به عنوان تسهیل گر در کنار زیلوبافان حضور خواهد داشت و امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تامین و پشتیبانی خوشه ی زیلو میبد آغاز بکار کرد

مرکز تامین و پشتیبانی خوشه ی زیلو میبد آغاز بکار کرد