مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-09فرهنگي

آغاز المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران


در مراسم افتتاحیه المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران اعلام شد که هدف ما از این المپیاد این نیست که نوجوانان فیلمساز شوند، چراکه کسی در طول چند روز فیلمساز نمی شود اما روزهای خوب و بانشاطی را تجربه خواهند کرد که می تواند در مسیر آینده شان راهگشا باشد.

- در مراسم افتتاحیه المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران اعلام شد که "هدف ما از این المپیاد این نیست که نوجوانان فیلمساز شوند، چراکه کسی در طول چند روز فیلمساز نمی شود اما روزهای خوب و بانشاطی را تجربه خواهند کرد که می تواند در مسیر آینده شان راهگشا باشد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛ مراسم افتتاحیه پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران صبح امروز 17 مهر در ساختمان شماره 3 بنیاد سینمایی فارابی، با حضور حبیب ایل بیگی دبیر المپیاد، سهیلا عسکری، مدیر اجرایی المپیاد و منتورها و مربیان المپیاد فیلمسازی با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، دو تیزر از معرفی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران پخش شد.

سپس حبیب ایل بیگی، مدیر المپیاد، به روی صحنه آمد و گفت: پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران را در اولین روزهای ماه ربیع که پیام آور جشن و شادی است، آغاز می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران

آغاز المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران