مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-09فرهنگي

موتورسیکلتی جدید با الهام از موجودات دریایی و شاسی موشکی!


یک شرکت موتورسیکلت سازی ویتنامی به تازگی از طراحی یک موتورسیکلت نوآورانه با الهام از ماهی ها پرده برداری کرده که شاسی آن از مواد مورد استفاده در ساخت موشک ها ساخته شده است.

- موتورسیکلتی جدید با الهام از موجودات دریایی و شاسی موشکی! یک شرکت موتورسیکلت سازی ویتنامی به تازگی از طراحی یک موتورسیکلت نوآورانه با الهام از ماهی ها پرده برداری کرده که شاسی آن از مواد مورد استفاده در ساخت موشک ها ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک شرکت موتورسیکلت سازی سفارشی ویتنامی به نام Bandit9 از موتورسیکلت جدید خود که به نظر می رسد از فیلم های علمی-تخیلی آمده است، رونمایی کرد.

نام این موتورسیکلت برگرفته از نام شرکت مهندسی بریتانیایی است که هواپیمای جنگنده اسپیت فایر (Spitfire) را در جنگ جهانی دوم ساخت.

این روزها بسیاری از طراحی های مفهومی موتورسیکلت ها برای نمایش ظاهر آنها در آینده به نمایش درمی آید که می تواند جالب باشد، اما Bandit9 از چند جهت دیگر مورد توجه است.

ویژگی بارز Bandit9 در شاسی آن نهفته که از آلومینیوم 7075 ساخته شده است که موادی است که معمولاً در موشک ها و سایر کاربردهای دفاعی استفاده می شود.

خریداران این انتخاب را دارند که برای کاهش وزن، بدنه را از جنس پلاستیک ABS یا از جنس فیبر کربن که سبک تر است، بپوشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسیکلتی جدید با الهام از موجودات دریایی و شاسی موشکی!

موتورسیکلتی جدید با الهام از موجودات دریایی و شاسی موشکی!