مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-09اقتصادي

ثبت بیش از 1600 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی سمنان


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از گزارش افزون بر یک هزار و 600 مورد شکایت مردمی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی این استان در پنج ماه نخست سال جاری خبر داد.

- مهدی یحیایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پنج ماه نخست امسال، یک هزار و 639 مورد شکایت مردمی در خصوص کالا و خدمات از طریق ستادهای خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز ادارات و نمایندگی های شهرستان های تابعه اخذ شده که یک هزار و 311 مورد مربوط به بخش کالا و مابقی مربوط به خدمات است.

وی اضافه کرد: با بررسی ها و بازرسی های انجام شده، 100 در صد گزارش های واصله و گزارش متخلف، قابل پیگیری تشخیص داده شد که از مجموع شکایات، یک هزار و 229 مورد گزارش به صورت تلفنی، 17 گزارش حضوری و 393 نیز به صورت کتبی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: از مجموع این شکایات دریافتی، تعداد 655 تخلف صنفی شناسایی و تشکیل پرونده شد که جهت بررسی و سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

یحیایی با بیان اینکه گران فروشی، تقلب و عدم درج قیمت از بیشترین موارد تخلف در شکایات مردمی است، خاطرنشان کرد: از مجموع شکایات خصوصی طی مدت مذکور، تعداد 241 فقره با برآورد ارزش حدود 6 میلیارد و 54


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 1600 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی سمنان

ثبت بیش از 1600 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی سمنان