مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-09سياسي

رییس شورای شهر تویسرکان منتظر نظر شورای حل اختلاف استان


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان همدان از بررسی پرونده رییس شورای شهر تویسرکان در شورای حل اختلاف استان، خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان همدان از بررسی پرونده رییس شورای شهر تویسرکان در شورای حل اختلاف استان، خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا پیرامون مسئله عدم صلاحیت رییس شورای شهر تویسرکان برای عضویت در شورای شهر، اظهار کرد: آقای خزایی چون در نیروی انتظامی حضور داشتند باید برای عضویت در شورای شهر، استعفا می دادند یا بازنشسته بودند.

فلاحی تصریح کرد: ایشان در زمان ثبت نام هنوز بازنشسته نشده و استعفا نداده بود بنابراین از استانداری به فرماندار تویسرکان نامه زده شده و فرماندار نیز پرونده را برای شورای حل اختلاف استان، ارسال کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با حضور یا عدم حضور آقای خزایی در شورای شهر باید شورای حل اختلاف تضمیم بگیرد و الان نمی توانیم صحبتی در این باره داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضور علی خزایی در شورای شهر تویسرکان دوباره انتخابات شورای این شهر را به حاشیه کشیده و او که به عنوان رییس شورای شهر تویسرکان انتخاب شده برای ادامه فعالیت خود در شورا باید منتظر نظر شورای حل اختلاف استان، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر تویسرکان منتظر نظر شورای حل اختلاف استان

رییس شورای شهر تویسرکان منتظر نظر شورای حل اختلاف استان