مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-09پزشكي

بیمه شدگان مراقب سوءاستفاده درمانی از کارت ملی خود باشند


مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه شدگان با حفاظت از کارت ملی (همانند دفترچه های درمان) و عدم ارائه آن به دیگران، از استفاده های درمانی به ناحق جلوگیری کنند.

- مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه شدگان با حفاظت از کارت ملی (همانند دفترچه های درمان) و عدم ارائه آن به دیگران، از استفاده های درمانی به ناحق جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام غفاری اظهار کرد: با حذف تدریجی دفترچه های تأمین اجتماعی از مدار درمان و نسخه نویسی الکترونیک با استفاده از شماره ملی، امکان ثبت و نگهداری سوابق پزشکی تمامی بیمه شدگان فراهم شد و با تشکیل پرونده الکترونیک سلامت بیمه شدگان، تأثیر چشمگیری در تشخیص و درمان به موقع بیماری ها و مدیریت بهینه منابع نظام سلامت خواهد گذاشت.

وی گفت: با توجه به اینکه تمامی خدمات تشخیصی و درمانی با شماره ملی ثبت و ذخیره می شود، ضرورت دارد ارائه کنندگان خدمات و پزشکان به منظور جلوگیری از مخدوش شدن سوابق پزشکی و ممانعت از ایجاد سوابق غیر واقعی برای بیماران، در هنگام پذیرش و ارائه خدمت، هویت بیماران را با مشخصات مندرج در کارت ملی تطبیق دهند.

غفاری تصریح کرد: درج اطلاعات نادرست در پرونده سلامت نه تنها روند تشخیص و درمان بیماری را مختل و در شرایط اورژانسی مخاطره آمیز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه شدگان مراقب سوءاستفاده درمانی از کارت ملی خود باشند

بیمه شدگان مراقب سوءاستفاده درمانی از کارت ملی خود باشند