مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-09سياسي

پیام تبریک سردار کارگر به سردار اشتری


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، معاونین و دیگر فرماندهان این نیرو فرا رسیدن هفته ناجا را تبریک گفت.

- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، معاونین و دیگر فرماندهان این نیرو فرا رسیدن هفته ناجا را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ بهمن کارگر در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی فرا رسیدن هفته ناجا را تبریک گفت.

متن پیام او به شرح زیر است: برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد (ص) و اهدای سلام با احترام فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی، معاونین و آحاد کارکنان زحمت کش و همیشه در صحنه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می کند تا در سایه این امنیت، فعالیت ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک سردار کارگر به سردار اشتری

پیام تبریک سردار کارگر به سردار اشتری