مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-09سياسي

رونق تولید در سایه امنیت و تفکر جهادی محقق می شود


استاندار هرمزگان با بیان اینکه با همت و تلاش جهادی نیروی انتظامی بسیاری از جرائم کاهش یافته و امیدواریم این توفیقات ادامه داشته باشد، - ، فریدون همتی پیش ازظهر شنبه در حاشیه صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا، ضمن تبریک این هفته به مجموعه انتظامی استان، بیان داشت: قانون وظایف و چارچوب قانونی را برای نهادهای حکومتی، دولتی و نیروهای مسلح مشخص کرده است و اگر بخواهیم برای ارتقاء میزان توانمندی های انتظامی، امنیتی و کاهش جرائم راهبردهای مطلوب داشته باشیم می بایست از مشارکت همه دستگاه ها بهره مند شویم.

وی افزود: امنیت مهم ترین کالا و محصولی است که ملت از دولت انتظار دارد و در بستر داشتن یک امنیت پایدار است که می شود به توسعه و عمران و آبادانی پرداخت و مردم با آرامش خاطر در صحنه سازندگی کشور به زندگی روزمره بپردازند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز جایگاه پلیس در نظر مردم جایگاهی تثبیت شده است؛ اظهار داشت: با عملکرد مطلوبی که از پلیس هرمزگان شاهد بودیم، یقیناً انتظارات بیشتر خواهد شد و حق مطلب هم همین است که مردم از نظام اسلامی امنیتی با ضریب بالا را انتظار داشته باشند.

این مقام ارشد استانی تصریح کرد: ما امروز می بینیم که معدل امنیت استان به فضل پروردگار و پاس زحمات همه پرسنل خدوم در نیروی انتظامی استان، رتبه 29 کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید در سایه امنیت و تفکر جهادی محقق می شود

رونق تولید در سایه امنیت و تفکر جهادی محقق می شود