مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-09دانش

ساخت نرم افزارهای تخصصی زیست محیطی برای اولین بار در کشور


یک شرکت دانش بنیان مستقر در پردیس فناوری و صنعتی دانشگاه یزد موفق به ساخت نرم افزارهای تخصصی در زمینه زیست محیطی برای اولین بار در کشور شد.

- زهرا خبری در خصوص دستاورد این شرکت عددی ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: در این روش هر چه رتبه دهی کارشناسی تر باشد نتیجه ارزیابی نیز دقیقتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: اما با این حال ما نیاز به یک روش ارزیابی استاندارد و متناسب با شرایط اقلیمی و توپوگرافیک کشورمان داریم که بتواند وضعیت موجود را بر اساس اطلاعات مستند(اطلاعات رقومی، تصاویر ماهواره ای، جدیدترین داده های سازمان نقشه برداری) و با حداقل کنترل کارشناس در فرایند ارزیابی وارد کند که در این راستا تیم پژوهشی این شرکت در تلاش است تا در ورژن جدید نرم افزار EIA پلاس، به این مهم دست پیدا کند.

مدیرعامل مهندسین مشاور پژوهندگان آرمان سبز محیط با بیان اینکه این شرکت با گرید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، فعال در زمینه مطالعه، مشاوره، طراحی، آموزش، اجرا و راه اندازی پروژه های مختلف در زمینه مهندسی محیط زیست در کشور است اذعان داشت: انجام مشاوره زیست محیطی(تهیه گزارش ارزیابی اثرات زیست محیطی)، مکان یابی جهت استقرار صنایع قبل و بعد از تاسیس، مدلسازی خروجی دودکش صنایع با استفاده از مدل پخش آلودگی هوا AERMOD ، بررسی و سنجش آلودگی ناشی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نرم افزارهای تخصصی زیست محیطی برای اولین بار در کشور

ساخت نرم افزارهای تخصصی زیست محیطی برای اولین بار در کشور