مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-09سياسي

مدارس به تدریج بازگشایی شود/ لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا


رییس جمهور با بیان اینکه باید به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت کنیم، گفت: با گسترش و تکمیل واکسیناسیون شاهد آموزش حضوری در مدارس خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: مصوبات ستاد باید به صورت دقیق و کامل اجرا شود و این نظارت شرط موفقیت است.

رییس جمهور همچنین با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، گفت: در این ماه شاهد افزایش جشن ها و مراسم شادی از سوی مردم هستیم و لازم است از اجتماعات غیرضرور پرهیز، و یا در صورت ضرورت برگزاری مراسم، شیوه نامه های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

رییسی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه علمی و پژوهشی به افکار و سخنان جدید و ایده ها و نظرات نو، و بسته نشدن باب پژوهش در حوزه درمان کرونا گفت: طب سنتی در زمینه مبارزه با بیماری ها، ایده ها و نظراتی دارد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می تواند آنها را بررسی و راستی آزمایی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت کنیم، گفت: با گسترش و تکمیل واکسیناسیون شاهد آموزش حضوری در مدارس خواهیم بود.

رییسی همچنین با تاکید بر ضرورت حضور منظم و کامل کارمندان در ادارات برای پاسخگویی و انجام امور مردم، گفت: طبق جدول رنگ بندی شهرها و با توجه به بهبود شرایط با گسترش واکسیناسیون، حضور کارکنان در ادارات به صورت کامل و در ساعت مقرر ضروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس به تدریج بازگشایی شود/ لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا

مدارس به تدریج بازگشایی شود/ لزوم اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا