مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-09سياسي

تقدیر رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین از دست اندرکاران اربعین 1400


حجت الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در پیامی از همه عناصر فعال و مخلص فرهنگی، اصحاب هنر و رسانه، علما و وعاظ معزز، روحانیون و طلاب گرامی، - ، حجت الاسلام حمید احمدی دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی در پیامی از فعالان عرصه اربعین 1400 تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است: جبهه سپاس به درگاه عز الهی بر تربت پاک امیر قافله شهادت می ساییم که بار دیگر بر ما منت نهاد و توفیق خدمت و حضور در مراسم نورانی اربعین را ارزانی داشت و تشرف به آستانه ای رفیع و قدسی آل الله مفتخر ساخت.

اگر چه برخی محدودیت ها و بی تدبیری ها و محرومیت های جمع پرشماری از مردم شریف و عزیز باعث تلخ کامی همه خدمتگزاران گردید، اما شهد شیرین گشوده شدن باب رحمت اللهی و ورود به وادی مقدس و مبارک طوی و نور، بشارت سریان فیوضات زیارت مصارع عشاق را بر کام همگان نشاند.

بر این نعمت بزرگ باید شاکر حضرت حق تعالی بود.

(فسبح بحمد ربک).

لازم می دانیم از همه عناصر فعال و مخلص فرهنگی، اصحاب هنر و رسانه، علما و وعاظ معزز، روحانیون و طلاب گرامی، ذاکران مخلص اهل بیت آل، شاعران، صاحبان و خادمان مواکب، فعالان فرهنگی و فضای مجازی، مدیران و کارکنان خدوم شبکه های مختلف صدا و سیما به ویژه رادیو اربعین و عزیزان سخت کوش در شوراها، گروه ها و کمیته های تخصصی:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین از دست اندرکاران اربعین 1400

تقدیر رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین از دست اندرکاران اربعین 1400