مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-09سياسي

توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو تأمین امنیت است


استاندار خراسان جنوبی بااشاره به اینکه فعالیت های نیروی انتظامی مصداق جهاد در راه خدا است، گفت: توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو تأمین امنیت است.

- ، حمید ملانوری صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ملجأ و پناه مردم در برابر بی قانونی ها و بی نظمی ها است، اظهار کرد: نیروی انتظامی به واسطه خدمات متنوع خود بیشترین ارتباط را با مردم و عموم جامعه دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم برای رسیدگی به بسیاری از امورات و پیگیری برخی از حقوق خود به نیروی انتظامی مراجعه می کنند، بیان کرد: از این جهت نیروی انتظامی یکی از ارگان های ایجاد عدالت در جامعه است.

ملانوری گفت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با ناهنجاری، بی عدالتی، فراهم کردن شرایط امن و آرامش برای مردم تلاش و مجاهدت شبانه روزی می کند که همه این موارد به نوعی مصداق جهاد در راه خداوند و بسیار با ارزش است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال به کسانی که در راستای تأمین امنیت مردم و جامعه به مبارزه پرداخته و جهاد می کنند، دوستی خود را وعده داده است، اظهار کرد: امنیت زیر ساخت تمامی فعالیت ها است و از این جهت توسعه فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در گرو تأمین امنیتی است که حاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو تأمین امنیت است

توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو تأمین امنیت است