مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-09اقتصادي

ماسک های بدون استاندارد اجباری در بازار


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: ماسک های بازار استاندارد اجباری ندارد، استاندارد تشویقی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داریوش اشکانی پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص برنامه های هفته استاندارد از 17 تا 23 مهرماه اظهار کرد: روز جهانی استاندارد امسال با شعار چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر نامگذاری شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب اینگونه نامگذاری هفته استاندارد شده است، اضافه کرد: استاندارد همان گفتمان مشترک است تا سلامت زمین را تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد در سنوات اخیر 33 هزار استاندار ملی را تدوین کرده است، اضافه کرد: این اقدام فرایندی است که تمام آحاد این صنعت در تدوین آن دخیل هستند.

اشکانی پور با اشاره به اینکه برخی از این استانداردها که با جان مردم سر و کار دارند به عنوان استاندارد اجباری مورد تاکید قرار می گیرد، افزود: در صورت نداشتن استاندارد تولید آن کالا ممنوع است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به صدور گواهی استاندارد برای کالاهای مشمول استاندارد تشویقی گفت: خدمات اطفاء حریق، خدمات در شهربازی، آسانسور و پله برقی فرایندهای حساسی هستند که خانواده ها با آن سر و کار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک های بدون استاندارد اجباری در بازار

ماسک های بدون استاندارد اجباری در بازار