مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-09فرهنگي

ورایتی: فیلم اصغر فرهادی دومین شانس اسکار است نشر


آخرین مهلت معرفی فیلم ها از سوی کشورها به آکادمی اسکار روز اول نوامبر (10آبان) است و فهرست 15 نامزد اولیه شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز اسکار 2022 نیز روز 21 دسامبر (30 آذر) معرفی می شوند.

- آخرین مهلت معرفی فیلم ها از سوی کشورها به آکادمی اسکار روز اول نوامبر (10آبان) است و فهرست 15 نامزد اولیه شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز اسکار 2022 نیز روز 21 دسامبر (30 آذر) معرفی می شوند.

نشریه ورایتی فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی به نمایندگی از سینمای ایران را در رتبه دوم شانس های اصلی کسب جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان سال قرار داد.

تاکنون 25 کشور فیلم منتخب خود را برای شرکت در شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز اسکار 2022 معرفی کرده اند و در این میان برخی کشورها نیز دست به انتخاب های غیرقابل پیش بینی زده اند.

سینمای اسپانیا با گذشتن از فیلم نام پدرو آلمادوار و فیلم جدیدش مادران موازی در نهایت فیلم رییس خوب را به عنوان نماینده خود در اسکار 2022 معرفی کرد و فرانسه نیز با حذف فیلم مامان کوچک ساخته جدید سلین سیاما ، یکی از دو فیلم تیتان یا اتفاق را به زودی به صورت رسمی به عنوان نماینده خود اعلام خواهد کرد.

آخرین مهلت معرفی فیلم ها از سوی کشورها به آکادمی اسکار روز اول نوامبر (10آبان) است و فهرست 15 نامزد اولیه شاخه بهترین فیلم بین المللی جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورایتی: فیلم اصغر فرهادی دومین شانس اسکار است نشر

ورایتی: فیلم اصغر فرهادی دومین شانس اسکار است نشر