مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-09سياسي

ارائه خدمات درمانی رایگان در بیمارستان های موقوفه فارس به مدت ده روز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از ارائه رایگان خدمات درمانی به بیماران در بیمارستان های موقوفه فارس به مدت ده روز به مناسبت هفته وقف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی پیش از ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح ویزیت، بینایی سنجی، درمان رایگان، دیدار با علما و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برپایی میز خدمت ونشست های تخصصی از جمله بر نامه های دهه وقف در استان فارس است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح احسان ماندگار، توزیع چهار هزار بسته معیشتی، سه هزار بسته لوازم التحریر، تجلیل از واقفان و همایش یاوران وقف از دیگر برنامه های اجرایی دهه وقف است.

کمک یک میلیارد تومانی موقوفات در محرم و صفر در ادامه این نشست معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس نیز گفت: در ماه محرم و صفر یک میلیارد و 300 هزار میلیون تومان در قالب 700 هیئت مذهبی، حمایت از 70 موکب با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان از محل موقوفات شیراز به مناسبت اربعین حسینی در نجف اشرف، 210 مورد بازدید میدانی از نیازمندان و اهدای 600 میلیون تومان از محل نیات واقفان به افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی و توزیع یک و نیم میلیون پرس غذای گرم از جمله کمک های اهدایی این نهاد مردمی در سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی رایگان در بیمارستان های موقوفه فارس به مدت ده روز

ارائه خدمات درمانی رایگان در بیمارستان های موقوفه فارس به مدت ده روز