مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-09ورزشي

شیمیدر قم صدرنشین بی رقیب لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران


تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با کسب چهارمین برد متوالی خود به صدرنشین بی رقیب مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های ایران با رقابت 12 تیم در دو گروه 6 تیمی جریان دارد، 6 تیم حاضر در گروه نخست سه دیدار از هفته چهارم برگزار کردند و یکی از تیم های پیروز شیمیدر قم بود که چهارمین برد متوالی خود را کسب کرد.

شاگردان شایسته متشرّعی در چهارمین مسابقه خود از دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور در سالن آرارات برابر تیم آکادمی ای زی بسکتبال تهران به میدان رفتند و با ارائه یک بازی کاملا برتر و مقتدرانه سرانجام با نتیجه 97 بر 28 حریف خود را مغلوب کردند.

شیمیدر قم که در دیدارهای قبلی از سد تیم های امرتات تهران، گروه بهمن و بانوان شهر گرگان نیز عبور کرده بود با این پیروزی 8 امتیازی شد و صدر جدول گروه نخست لیگ برتر را همچنان برای خود حفظ کرد تا با خیالی آسوده آماده دیدارهای آتی این فصل لیگ برتر بسکتبال شود.

نکته جالب توجه این دیدار تک رقمی شدن امتیازات تیم آکادمی ا ی زی بسکتبال در هر چهار زمان 10 دقیقه ای مسابقه بود، جالب تر اینکه تیم آکادمی ای زی کوارتر دوم بازی را 23 بر 3 به شیمیدر واگذار کرد، دیداری شادی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم صدرنشین بی رقیب لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران

شیمیدر قم صدرنشین بی رقیب لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران