مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-09اقتصادي

طرح حافظان شهر من راهبردی برای کاهش حریق است


رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اتمام طرح حافظان شهر من و پایان فصل گرما، از این طرح به عنوان یک راهبرد اجرایی برای کاهش 50 درصدی حریق مراتع یاد کرد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اتمام طرح حافظان شهر من و پایان فصل گرما، از این طرح به عنوان یک راهبرد اجرایی برای کاهش 50 درصدی حریق مراتع یاد کرد.

محمدهادی قانع شنبه 17 مهرماه در بیان اثر بخشی و موفقیت این طرح در کاهش وقوع حریق مراتع و فضای سبز، گفت: این طرح از سال 1399 در راستای مقابله با آتش سوزی های مراتع و فضای سبز توسط سازمان آتش نشانی شیراز تدوین و به تصویب وزارت کشور رسید و سپس دستورالعمل آن در سطح کشوری ابلاغ شد.

او افزود: این طرح با شروع فصل گرما و افزایش آتش سوزی های مراتع و فضای سبز به صورت متوالی در سال های 1399 و 1400 توسط سازمان آتش نشانی شیراز و در بازه زمانی شش ماهه با پنج محوریت پیش آگاهی، پیشگیری، کشف، اطفای حریق و عملیات پس از اطفا، اقدامات و همپوشانی های لازم را در عملیات های مربوطه اجرایی شد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز مهمترین بخش طرح حافظان شهر من را پیشگیری معرفی و ادامه داد: نیروهای داوطلب، کارشناسان پیشگیری و آموزش این سازمان با حضور در مکان های ناایمن اعلام شده توسط شهروندان و با آموزش های مجازی و برگزاری وبینار برای کاهش حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حافظان شهر من راهبردی برای کاهش حریق است

طرح حافظان شهر من راهبردی برای کاهش حریق است