مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-09اقتصادي

241 پرونده تخلف صنفی استان سمنان منجر به جلب رضایت شاکیان شد


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان بابیان اینکه واحدهای صنفی استان رصد می شود، گفت: طی پنج ماهه سال جاری 241 پرونده تخلف صنفی منجر به جلب رضایت شاکیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یحیایی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه طی پنج ماهه نخست سال جاری یک هزار و 600 مورد شکایت مردمی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی به ثبت رسیده است، ابراز داشت: از این تعداد 241 پرونده تخلف صنفی استان سمنان منجر به جلب رضایت شاکیان شده است.

وی بابیان اینکه پرونده های تخلف که منتهی به مصالحه شدند حدود شش میلیارد و 540 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: پرونده های تخلف در کارگروه های شهرستانی مورد رسیدگی قرار می گیرند که خوشبختانه بخشی از آن ها منجر به جلب رضایت شاکیان شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه شکایت مردمی درخصوص کالا وخدمات از طریق ستادهای خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز ادارات و نمایندگی شهرستان های تابعه اخذ می شوند، ابراز داشت: از میزان تخلفات صورت گرفته حدود یک هزار و 311 مربوط به بخش کالا و مابقی به خدمات مربوط است.

یحیایی بابیان اینکه تعداد 655 تخلف صنفی شناسایی و تشکیل پرونده شدند، تصریح کرد: این پرونده ها برای بررسی و سیر مراحل قانونی به اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

241 پرونده تخلف صنفی استان سمنان منجر به جلب رضایت شاکیان شد

241 پرونده تخلف صنفی استان سمنان منجر به جلب رضایت شاکیان شد