مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-09اقتصادي

«چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر»؛ شعار روز جهانی استاندارد


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: شعار امسال «چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر» انتخاب شده است.

- چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر ؛ شعار روز جهانی استاندارد ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: شعار امسال چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر انتخاب شده است.

داریوش اشکانی پور ظهر امروز (17 مهرماه) در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته جهانی استاندارد، با بیان اینکه نیاز است همه مردم با استاندارد آشنا شوند، اظهار کرد: هر ساله سازمان های بین المللی استاندارد، شعاری را برای روز جهانی استاندارد مصادف با 14 اکتبر (22 مهرماه) تعیین می کنند که شعار امسال چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه این شعارها با توجه نیازهای روز جهان تعیین می شود، افزود: امسال بحث ویروس کرونا جهانی شده و شعار امسال نیز مرتبط با این شعار انتخاب شده است؛ چراکه برای مبارزه با بیماری کرونا، همه جهان به صورت مشترک برای حل مشکل همکاری می کنند.

این مسئول ادامه داد: استانداردها نقش اساسی در گفتمان مشترک دارد و با تبیین و تدوین روش ها و استفاده آن توسط همه جامعه، استانداردها شکل گرفته و همه افراد از آن بهره می برند.

سازمان ملی استاندارد ایران نیز تاکنون 33 هزار استاندارد ملی تدوین کرده و باید توجه داشت که تدوین فرآیند یک فرآیند علمی، تجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر»؛ شعار روز جهانی استاندارد

«چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر»؛ شعار روز جهانی استاندارد