مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-09سياسي

در بحث ژنتیک در بالاترین رتبه های جهانی هستیم


معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: امروزه پزشکی قانونی ایران در بحث ژنتیک جزء بالاترین رتبه های جهانی است و در حوادثی که طی سال های اخیر در کشور اتفاق افتاده توانسته تعیین هویت قربانیان را به کمک علم ژنتیک در سریع ترین زمان ممکن و .

- معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: امروزه پزشکی قانونی ایران در بحث ژنتیک جزء بالاترین رتبه های جهانی است و در حوادثی که طی سال های اخیر در کشور اتفاق افتاده توانسته تعیین هویت قربانیان را به کمک علم ژنتیک در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه خطایی به انجام برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، مسعود قادی پاشا در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام که صبح امروز شنبه 17 مهر ماه برگزار شد، افزود: پزشکی قانونی بازوی کارشناسی و تخصصی علوم پزشکی برای مرجع قضایی است که هر چه از نظر علمی و تجهیزات بالاتر، پیشرفته تر و به روز تر باشد، کارشناسی دقیق تری را نیز به مرجع قضای ارائه می دهد.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته طی دو سال گذشته برای توسعه و تجهیز مراکز پزشکی قانونی در کشور، تصریح کرد: طی دو سال گذشته در مراکزی که فاقد آزمایشگاه بودند اقدام به راه اندازی و افتتاح آزمایشگاه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحث ژنتیک در بالاترین رتبه های جهانی هستیم

در بحث ژنتیک در بالاترین رتبه های جهانی هستیم