مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-09سياسي

لایحه رتبه بندی معلمان به بهترین شکل اجرایی شود


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس لایحه رتبه بندی معلمان مثبت است و دولت نیز با وجود تمام کاستی ها باید آن را در اولویت قرار دهد و به بهترین شکل اجرایی کند.

- ، ابراهیم عزیزی در دیدار با جمعی از نمایندگان فرهنگیان فارس ریشه بسیاری از مشکلات معلمان را در نوع نگاه غلط به آموزش و پرورش دانست و گفت: این نگاه غلط یک خطای استراتژیک بزرگ بوده که به نوعی منشأ بسیاری از مشکلات معلمان و وزارتخانه آموزش و پرورش است.

او افزود: امروز اگر منزلت معلم دستخوش آسیب شده یا آن انتظاری که از تعلیم و تربیت در تراز اندیشه های بلند انقلاب داریم، محقق نمی شود، ریشه اش در نگاه غلطی بوده که بر این وزارتخانه حاکم شده است.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نگاه شغلی به حرفه معلمی گفت: ما از همان ابتدا یک نگاه جامع و کامل که منشأ و معبر همه تحولات باشد را به آموزش و پرورش نداشتیم.

او با بیان اینکه اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی جامعه در گروی حفظ منزلت معلم است، افزود: وقتی این منزلت را حفظ نکردیم، جامعه با مشکلات اجتماعی و فرهنگی دیگری مواجه خواهد شد که امروز مشاهده می کنیم.

عزیزی افزود: برخی فکر می کنند حفظ منزلت معلم تنها افزایش حقوق آنها است در حالی که حفظ منزلت ایشان ابعاد گسترده تری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه رتبه بندی معلمان به بهترین شکل اجرایی شود

لایحه رتبه بندی معلمان به بهترین شکل اجرایی شود