مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-09سياسي

نقشه محوری در اجرای پروژه های جنگلی


رییس مرکز جنگل های خارج از شمال گفت: مبنای کار در انجام پروژه های منابع طبیعی، دارا بودن نقشه های مکان محور و اطلاعات رقومی است.

- رییس مرکز جنگل های خارج از شمال گفت: مبنای کار در انجام پروژه های منابع طبیعی، دارا بودن نقشه های مکان محور و اطلاعات رقومی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کامران پورمقدم این اقدام را در جهت عملی کردن دستور رییس سازمان جنگل ها در سال گذشته و در اجرای برنامه 9در99 و جهش سازمانی دانست و اظهارکرد: کلیه پروژه ها و برنامه های اجرایی منابع طبیعی به ویژه بخش جنگل از مرحله مکان یابی تا مرحله اجرا باید دارای نقشه های مکان محور و رقومی باشد.

وی خاطر نشان کرد: استانداردهای لازم برای تهیه نقشه ها از سوی دفتر مهندسی و مطالعات سازمان تهیه و به ادارات کل منابع طبیعی استان ها ابلاغ شده است تا بر اساس مشخصات لازم این نقشه ها در استان ها تهیه و پس از تایید توسط کارگروه فنی استانی جهت بررسی به ستاد سازمان ارسال تا در دیتا سنتر و داده های مکانی سازمان بارگذاری شود.

مجری طرح ملی زراعت چوب سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور همچنین گفت: در سال 99 نقشه پراکنش نقاط اجرایی طرح زراعت چوب و اطلاعات رقومی مربوط به جنگل کاری از استان ها اخذ و جهت بارگذاری در پایگاه داده ها به دفتر مهندسی و مطالعات ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه محوری در اجرای پروژه های جنگلی

نقشه محوری در اجرای پروژه های جنگلی