مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-09اقتصادي

ورود پست فارس برای توزیع مرغ با استفاده از خدمات پست الکترونیک


مدیرکل پست فارس از ورود پست استان برای توزیع مرغ با استفاده از خدمات پست الکترونیک در راستای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، رفع اشکالات در شبکه های توزیع و کمک به شفافیت و رصد این کالا خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل پست فارس از ورود پست استان برای توزیع مرغ با استفاده از خدمات پست الکترونیک در راستای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، رفع اشکالات در شبکه های توزیع و کمک به شفافیت و رصد این کالا خبر داد.

مهدی آزادی شنبه 17 مهرماه در یک کنفرانس خبری بیان کرد: سال گذشته در مجموعه پست فارس علی رغم حاکمیت بحران کرونا و قطعی های برق یک روز هم دورکاری اعمال نشد و با توجه به افزایش ترافیک مرسولات و شیفت های کاری بیشتر و از بروز اختلال در ارتباطات فیزیکی ممانعت شد.

او با بیان اینکه پست از قدیمی ترین و مردمی ترین نهادهای ارتباطی دنیاست، افزود: امروز هم پست با هدف کاهش فاصله ها و بهره وری بیشتر از زمان و با توجه به تاثیری که بر اقتصاد خرد و کلان دارد، پررنگ تر از هر زمان فعالیت خود را ادامه می دهد.

مدیرکل پست فارس ادامه داد: با توجه به برنامه هایی که شرکت ملی پست برای حمایت از موضوع تجارت الکترونیک، لجستیک و امور پستی مردم دارد، امید است که در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد اقتصادی و اثرات جدی تر این شیوه ارتباطی بر گردش اقتصادی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پست فارس برای توزیع مرغ با استفاده از خدمات پست الکترونیک

ورود پست فارس برای توزیع مرغ با استفاده از خدمات پست الکترونیک