مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-09سياسي

‍ تغییر رنگ نسبی لرستان از وضعیت نارنجی به زرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا از تغییر رنگ اکثر شهرستان های استان از وضعیت نارنجی به زرد خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا از تغییر رنگ اکثر شهرستان های استان از وضعیت نارنجی به زرد خبر داد.

محمود ثمینی گفت: با توجه به افزایش تزریق واکسن و مراقبتهای به عمل آمده، وضعیت مطلوبتری به لحاظ رنگ بندی نسبت به گذشته در لرستان حاکم شده است و طی روزهای اخیر شاهد تغییر رنگ نسبی استان از وضعیت نارنجی به زرد کرونا هستیم.

وی اظهار کرد: طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت، شهرستان های خرم آباد، بروجرد و پلدختر همچنان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارند.

ثمینی با اشاره به اهمیت تزریق واکسن دانش آموزان، افزود: گزارشات واصل شده به ستاد استانی مقابله با کرونا از روند خوب تزریق واکسن به دانش آموزان جامعه هدف حکایت دارد و تاکنون بیش از 60 هزار نفر از جمعیت حدود 140 هزار نفری بین 12 تا 18 سال استان واکسینه شده اند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: از اولیای دانش آموزان تقاضا می شود با توجه به فراهم آمدن تمامی تمهیدات و با مطرح شدن موضوع بازگشایی مدارس، نسبت به تزریق واکسن خود و دانش آموزان در مراکز مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ تغییر رنگ نسبی لرستان از وضعیت نارنجی به زرد

‍ تغییر رنگ نسبی لرستان از وضعیت نارنجی به زرد