مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-09سياسي

نیازهای افراد ناشنوا و کم شنوا به درستی شناخته و برطرف شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: تکلیف نهادهای دولتی، حمایتی و خانواده ها این است که نیازهای افراد ناشنوا و کم شنوا به درستی شناخته و برطرف شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: تکلیف نهادهای دولتی، حمایتی و خانواده ها این است که نیازهای افراد ناشنوا و کم شنوا به درستی شناخته و برطرف شود.

فرشته طهماسبی در مراسم افتتاح کتابخانه شهید مطهری خرم آباد که به عنوان اولین بخش ویژه ناشنوایان در استان افتتاح شد، اظهار کرد: از آنجایی که همه افراد جامعه این حق را دارند تا از فرصت ها و امکانات برخوردار باشند و افراد کم شنوا و ناشنوا هم با محدودیت ارتباطی رو به رو هستند، بنابراین تکلیف نهادهای دولتی، حمایتی و خانواده ها این است که کمک کنند تا نیازهای این افراد به درستی شناخته و برطرف شود.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به همه اقشار مختلف جامعه از اهداف مهم نهاد کتابخانه های عمومی کشوراست، افزود: در این راستا، ایجاد بخش های مختلف در کتابخانه های عمومی در دستور کار قرار داده شده و امروز بخش ویژه ناشنوایان در کتابخانه شهید مطهری شهر خرم آباد افتتاح و آماده خدمت رسانی به افراد کم شنوا و ناشنواست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با بیان اینکه بخش ویژه نابینایان نیز در کتابخانه عمومی علامه شهیدی بروجرد قرار دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای افراد ناشنوا و کم شنوا به درستی شناخته و برطرف شود

نیازهای افراد ناشنوا و کم شنوا به درستی شناخته و برطرف شود