مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-09اجتماعي

تا 5 سال آینده تمام مرزهای کرمانشاه هوشمند می شود


فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه بااشاره به در دستور کار قرار گرفتن هوشمندسازی مرزهای استان، گفت: ظرف پنج سال آینده تمام 371 کیلومتر مرز استان هوشمند می شود.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه بااشاره به در دستور کار قرار گرفتن هوشمندسازی مرزهای استان، گفت: ظرف پنج سال آینده تمام 371 کیلومتر مرز استان هوشمند می شود.

سردار کیاست سپهری در نشستی خبری که امروز(17 مهر) به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه مرزبانان ناجا با جان و دل از مرزهای کشورمان پاسداری می کنند، اظهارکرد: باوجود ناامنی های آنسوی مرزها، با پاسداری مرزبانان امنیت مطلوبی را در داخل کشور داریم.

وی افزود : در حال حاضر در مرزهای استان امنیتی پایدار و بدون خدشته را داریم که سهم عظیمی از این امنیت را در کنار تلاش نیروهای مرزبانی، مرهون مردمان مرزنشین استان هستیم که خودشان هم مرزدار و مرزبان هستند.

فرمانده مرزبانی کرمانشاه با تاکید براینکه مرزبان و مرزدار از هم جدا نیستند، گفت: ما با مرزنشینان استان یک خانواده هستیم که با همکاری و تعامل با هم امنیت را در مرزهایمان برقرار می کنیم، بنابراین در مرزهای کرمانشاه دغدغه امنیت را نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 5 سال آینده تمام مرزهای کرمانشاه هوشمند می شود

تا 5 سال آینده تمام مرزهای کرمانشاه هوشمند می شود