مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-09اقتصادي

تخصیص 400 میلیارد از اعتبارات محرومیت زدایی به خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی با اشاره به سهم 478 میلیاردی استان از اعتبارات محرومیت زدایی، گفت: تاکنون 400 میلیارد تومان از این تسهیلات به استان تخصیص داده شده است.

- ، محمد علی شجاعی ظهر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان در راستای رفع نیازهای منطقه ای است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سهم 478 میلیاردی استان از اعتبارات محرومیت زدایی، گفت: تا کنون 400 میلیارد تومان از این تسهیلات به استان تخصیص داده شده است و هزینه این اعتبارات در حوزه راه و بهداشت و درمان خواهد بود.

وی با دستور تشکیل کمیته تخصصی در خصوص تعیین تکلیف نحوه توزیع اعتبارات محرومیت زدایی استان، افزود: در خصوص یارانه تسهیلات نیز یک کمیته تخصصی تشکیل و سقف این تسهیلات برای بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را تعین کنند.

شجاعی با تاکید بر اینکه در توزیع و هزینه اعتبارات نقطه نظرات و پیشنهادات فرمانداران و دستگاه های باید اجرایی اخذ می شود، بیان کرد: توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی در نیمه دوم سال بر اساس عملکرد شش ماهه اول خواهد بود.

نمایند: عالی دولت در خراسان شمالی گفت: توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای با هدف تأمین نداشته های شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 400 میلیارد از اعتبارات محرومیت زدایی به خراسان شمالی

تخصیص 400 میلیارد از اعتبارات محرومیت زدایی به خراسان شمالی