مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-09اجتماعي

تدریس موضوعات نوبل 2021 به دانش آموزان


سایت نوبل پرایز اخیرا در سایت خود از درس هایی آسان و قابل استفاده خبر داده است که معلمان توسط آن می توانند دانش اموزان را به روشی بهتر با موضوعات نوبل شیمی، - سایت "نوبل پرایز" اخیرا در سایت خود از درس هایی آسان و قابل استفاده خبر داده است که معلمان توسط آن می توانند دانش اموزان را به روشی بهتر با موضوعات نوبل شیمی، پزشکی و فیزیک 2021 آشنا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت نوبل پرایز با انتشار چند فایل پی دی اف توضیح داده است که چگونه می توانند این موضوعات را برای دانش آموزان توضیح دهند.

این سایت همچنین چندین فایل پی دی اف آموزشی برای دانش آموزان نیز منتشر کرده است که در آن درباره برندگان نوبل شیمی، پزشکی و فیزیک 2021 و کشف آنها توضیح داده شده است.

برای دریافت این فایل‎ها می توانید به این سایت مراجعه کنید.

جوایز نوبل حوزه پزشکی، فیزیک و شیمی سال 2021 امسال در تاریخ چهار تا شش اکتبر اهدا شدند و طی آن هفت دانشمند موفق به دریافت جایزه نوبل شدند.

نوبل پزشکی جایزه نوبل پزشکی 2021، به دیوید جولیوس و آردم پاتاپوتیان برای پژوهش در مورد کشف دسته جدیدی از گیرنده های دما و لامسه با استفاده از سلول های حساس اهدا شد.

نوبل فیزیک جایزه نوبل فیزیک 2021 به سوکورو مانابه از آمریکا و کلاس هاسلمن از آلمان به پاس تلاش هایشان در زمینه مدل سازی فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس موضوعات نوبل 2021 به دانش آموزان

تدریس موضوعات نوبل 2021 به دانش آموزان