مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-09سياسي

ظرفیت موقوفات در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: می توان با استفاده از ظرفیت موقوفات در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گامهای بلندی برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبردارد.

وی بیان کرد: وقف باعث گسترش عدالت در جامعه می شود و آثار اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی فراوانی به همراه دارد و از تضادهای طبقاتی به میزان قابل توجهی می کاهد و مشارکت مردم را در امور اجتماعی افزایش می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: وجود موقوفات متعدد در استان مرکزی نشان از حس نوع دوستی و خیرخواهی نسل های گذشته است که باید با برنامه ریزی صحیح به نسل آینده انتقال یابد.

وی ادامه داد: موقوفات و وقف میدان بزرگ و پربرکتی است که سازمان اوقاف و امور خیریه باید با برنامه ریزی و مدیریت سازمان یافته برای ارائه گسترده خدمات اجتماعی در جامعه از آن بهره لازم و کافی را ببرد.

بیش 75 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات در استان مرکزی توزیع شده است مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: بیش 75 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات و با حمایت خیران در ایام شیوع قرار می گیرد.

حجت الاسلام واحدی ادامه داد: اولویت اهدای بسته های معیشتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به خانوارهایی است که زیرپوشش هیچ یک از دستگاه های حمایتی قرار ندارند و این بسته ها از سوی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت موقوفات در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی قرار گیرد

ظرفیت موقوفات در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی قرار گیرد