مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-09سياسي

همه فعالیت های شهرداری ها پیوست فرهنگی داشته باشد


مدیرکل حوزه معاونت امور مجلس رییس جمهور گفت: شهرداری یک نهاد فرهنگی تأثیر گذار است و همه فعالیت های آن باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، انقلاب اسلامی یک الگوی جدیدی از حکمرانی را به جهانیان نشان داد و هر لحظه و هر ثانیه در جمهوری اسلامی یک فرصت گران بها، حیاتی و ضروری برای خدمت گزاری است.

وی افزود: در این برهه حساس از زمان ایجاب می کند که مسئولینی انتخاب شوند تا علاوه بر عدالت محوری، فساد ستیزی و جهادی و انقلابی کار کردن را سرلوحه قرار دهد.

اسماعیلی با بیان اینکه رفسنجان ظرفیت های زیادی دارد و سرداران گرانقدر شهیدی در خود جای داده است، ادامه داد: 300 اثر تاریخی که 70 اثر آن به ثبت ملی رسیده، جاذبه های گردشگری و فرهنگی و بزرگترین خانه خشتی جهان در این جهان نشان از سبقه تمدنی رفسنجان دارد؛ رفسنجان با بیش از 80 هزار هکتار زمین پسته پایتخت پسته جهان است.

مدیرکل حوزه معاونت امور مجلس رییس جمهور با بیان اینکه چنین شهری با این ظرفیت ها نیازمند یک فرد متدین، متعهد، جوان، آگاه، هوشمند، انقلابی و با نگاه درست به مشکلات است، تصریح کرد: جای تقدیر از شورای جدید دارد که به یک جوان اعتماد کردند.

با توانمندی های کهنوجی با استقلال فکر و اتکا به نفس خلاقیت و برنامه ریزی دقیق و سازماندهی تمامی امکانات و شناسایی فرصت ها و تهدیدها البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه فعالیت های شهرداری ها پیوست فرهنگی داشته باشد

همه فعالیت های شهرداری ها پیوست فرهنگی داشته باشد