مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-09سياسي

مشکلات خوزستان قابل حل است/ توقف ارائه خدمات به شرکت نفت درصورت عدم اجرای تعهدات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با روی کار آمدن دولت جدید، رییس جمهور در دومین روز تشکیل کابینه به استان خوزستان سفر کرد و با توجه به ظرفیت ها و مشکلات خوزستان انتصاب یک استاندار ویژه را وعده کرد که حکایت از نگاه ویژه دولت جدید به خوزستان دارد.

افکار عمومی استان یکی از مهمترین علل مشکلات و نارضایتی ها را وجود مدیران ناکارآمد در رأس امور می دانند به همین دلیل  مدام در مطالبات خود خواستار تغییر وضعیت موجود بوده اند.

از طرفی انتصاب استاندار جدید و نوع نگاه وی به حل مسائل و مشکلات استان بارقه های امیدی را در بین مردم به منظور حل مسائل آن ها به وجود آورد.

اگر چه زمانی زیادی نیست که صادق خلیلیان به کرسی عمارت فلسطین تکیه زده است اما برای اطلاع از نظرات صادق خلیلیان استاندار خوزستان در خصوص مسائل استان و عملکرد  او در این زمان کوتاه، خبرنگاران فارس با وی به گفت وگو نشستند که در ادامه می خوانید.

  تصدی مناصب در استان تقسیم غنائم نیست خبرگزاری فارس: از بدو انتصاب تا کنون از حوزه های مختلفی بازدید کردید و تقریباً در مورد اکثر مسائل استان اظهار نظر کردید، گاهی دستور دادید، گاهی تذکر، گاهی بازخواست و.

طوفانی شروع کردید اما به نظرم همچنان  شرایط لازم برای ادامه کار فراهم نشده است! عمده ترین زمینه این کار عدم وجود افراد متعهد، مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات خوزستان قابل حل است/ توقف ارائه خدمات به شرکت نفت درصورت عدم اجرای تعهدات

مشکلات خوزستان قابل حل است/ توقف ارائه خدمات به شرکت نفت درصورت عدم اجرای تعهدات