مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-09سياسي

«مسجد جامعه پرداز» لازمه تحقق تمدن سازی در گام دوم انقلاب است


بنا به فرموده مقام معظم رهبری اکنون انقلاب اسلامی در دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی نیازمند یک محور است و آن محور نیز مساجد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به نقش مساجد در گام اول انقلاب اسلامی اظهارداشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری یکی از هنرهای امام خمینی(ره) این بود که مساجد را محور شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی قرار دادند.

مدیرعامل بنیاد هدایت، مساجد را مرکز تشکل و هسته مرکزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی مساجد نه تنها بستر انجام اقدامات خودجوش مردمی بود بلکه می توان نقش شبکه سازی و انسجام بخشی را نیز از جمله ویژگی های مساجد در این دوران دانست.

وی با اشاره به رونق گرفتن فعالیت های مساجد پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: افزایش عیار معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه را می توان از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در گام اول دانست.

میرمحمدیان با تاکید بر نقش آفرینی سیاسی و اجتماعی مساجد در گام اول انقلاب خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در برهه های زمانی حساس مانند مبارزات دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسجد جامعه پرداز» لازمه تحقق تمدن سازی در گام دوم انقلاب است

«مسجد جامعه پرداز» لازمه تحقق تمدن سازی در گام دوم انقلاب است