مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-09سياسي

ضرورت هم افزایی و یکپارچگی برای آبرسانی به مناطق محروم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبرمحرابیان امروز (شنبه-هفدهم مهرماه) در نخستین جلسه شورای جهاد آبرسانی در ستاد وزارت نیرو افزود: - وزیر نیرو با بیان اینکه باید قدم های بلندتر و با عزمی جدی تر در آبرسانی به روستا های محروم برداشته شود، گفت: هدف شورای جهاد آبرسانی ایجاد هم افزایی و یکپارچگی برای سرعت دادن به کار آبرسانی به مناطق و روستا های محروم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبرمحرابیان امروز (شنبه-هفدهم مهرماه) در نخستین جلسه شورای جهاد آبرسانی در ستاد وزارت نیرو افزود: ایجاد یکپارچگی در فعالیت های پراکنده آبرسانی و نیز تعیین مدیریت واحد در این زمینه کمک خواهد کرد تا بتوان کار آبرسانی به روستا ها محروم را سرعت بخشید.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی در بخش های آب و برق خدمات شایانی چه در بخش شهری و چه در روستا ها انجام گرفته که نتبجه آن رشد و توسعه کشور را به همراه داشته است.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: ارائه این خدمات در برخی مناطق محروم سبب شد تا میزان برخورداری مردم این مناطق، بسیار خیره کننده باشد.

محرابیان ادامه داد: در برخی دوره ها خدمت رسانی در بخش آب و برق سرعت چشمگیری یافته و برق رسانی چنان رشد کرده که در یک مدت معین بسیاری از روستا ها از نعمت برق بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم افزایی و یکپارچگی برای آبرسانی به مناطق محروم

ضرورت هم افزایی و یکپارچگی برای آبرسانی به مناطق محروم