مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-09اجتماعي

وجود 20 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 20 مرکز ثابت، سیار و پست در سطح استان دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 20 مرکز ثابت، سیار و پست در سطح استان دارد.

کبری اخلاقی نیا روز شنبه 17 مهر ماه 1400 به مناسبت هفته ملی کودک در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای 20 برنامه با حدود 70 زیربرنامه افزود: هفته ملی کودک از دیروز جمعه با شعار آینده را با آینده سازان بسازیم شروع شد.

وی با اشاره به روزشمار هفته ملی کودک اظهار کرد: اولین روز هفته کودک به نام کودک بازی و نشاط، روز دوم کودک، بازی و مطالعه روز سوم کودک سلامتی و ایمنی، روز چهارم کودک رسانه و فضای مجازی، روز پنجم کودک کودکی و کودکان با نیازهای ویژه و روز ششم کودک خانواده و جامعه کودک صلح و آرامش نام گذاری شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش برنامه شادی در شاد با همکاری آموزش و پرورش که حاوی محتویات شاد در اپلیکشن شاد اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 20 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کهگیلویه و بویراحمد

وجود 20 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کهگیلویه و بویراحمد