مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-09سياسي

صنعتی سازی محصولات دانش بنیان در گرو استانداردسازی است


عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی صنعتی سازی محصولات دانش بنیان را در گرو استانداردسازی دانست.

- ، نصرالله جهانگرد امروز در دومین همایش تبیین نقش استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان که به مناسبت هفته ملی استاندارد به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: ورود شرکت های دانش بنیان به مفاهیم استانداردسازی و مشارکت موسسه استاندارد در تدوین استانداردهای جدید حوزه دانش بنیان ها معرف بلوغ هر دو طرف است.

عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: ما به هر اندازه استانداردها را در شرکت های دانش بنیان توسعه دهیم، به منزله پایه گذاری اقتصاد دانش بنیان است وی ادامه داد: از این رو تدوین استانداردهای جدید در این حوزه جزو ضروریات به شمار می رود و تصور می کنم تولید استانداردهای جدید برای پایه گذاری اقتصاد دانش بنیان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

به گفته جهانگرد، هر اندازه حوزه دانش بنیان کشور را با قواعد استانداردسازی و استاندارد ممزوج کنیم، به اقتصاد دانش بنیان نزدیکتر خواهیم شد.

وی با اشاره به همکاری دستگاه های دولتی با این صندوق برای توسعه محصولات دانش بنیان مورد نیاز صنایع، گفت: در این مسیر شاهد حضور وزیر نفت برای راه اندازی پارک فناوری، مرکز رشد و ایجاد صندوق مالی با همکاری صندوق و ایجاد خط مالی 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی سازی محصولات دانش بنیان در گرو استانداردسازی است

صنعتی سازی محصولات دانش بنیان در گرو استانداردسازی است