مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-09اقتصادي

قطع انشعاب گاز 7 جایگاه غیراستاندارد CNG در استان مرکزی


سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی از قطع انشعاب گاز 7 جایگاه غیر استاندارد عرضه سوخت CNG در استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی از قطع انشعاب گاز 7 جایگاه غیر استاندارد عرضه سوخت CNG در استان خبر داد.

مجید آوری فرد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران با اجباری کردن استانداردهای ملی در حوزه جایگاه های تک منظوره و چند منظوره سوخت گیری، به حوزه نظارت بر اجرای استانداردهای جایگاه های عرضه سوخت CNG وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه، روزانه هزاران متر مکعب گاز طبیعی فشرده در این جایگاه ها عرضه می شود، افزود: سازمان ملی استاندارد، نظارت بر اجرای استاندارد جایگاه ها را به شرکت های بازرسی تابید صلاحیت شده، سپرده است.

آوری فرد گفت: در این راستا در بازرسی های انجام شده از جایگاه های عرضه گاز CNG استان، 7 جایگاه به دلیل عدم رعایت الزامات استانداردسازی جهت قطع انشعاب گاز به شرکت ملی بخش فرآورده های نفتی و شرکت گاز معرفی شد.

وی افزود: از اهداف مهم بازرسی از جایگاه های سوخت CNG، الزام جایگاه ها به انجام عملیات بازسازی و نوسازی مخازن سوخت، حفظ و ارتقای سطح ایمنی مصرف کنندگان و نیز حصول اطمینان از رعایت مندرجات استانداردهای مربوطه از قبیل نصب سامانه آشکارساز و صحت عملکرد جایگاه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع انشعاب گاز 7 جایگاه غیراستاندارد CNG در استان مرکزی

قطع انشعاب گاز 7 جایگاه غیراستاندارد CNG در استان مرکزی