مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-09فرهنگي

سازنده «بازی مرکب»: این سریال داستان بازنده هاست


درباره گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی است که در مجموعه ای از بازی های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به 40 میلیون دلاری می کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می شوند.

- سریال جدید و کُره ای بازی مرکب که اخیرا به محبوب ترین سریال در بسیاری از کشورها تبدیل شده را دیده اید، احتمالا بازی ها ساده دوران کودکی همگی برایتان معنا و مفهوم کاملا جدیدی پیدا خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوانگ دونگ-هیوک کارگردان این سریال که از شبکه نتفلیکس منتشر می شود، درباره این مجموعه به سی ان ان می گوید: همه ما در مقطعی از زمان این بازی های ساده و کودکانه را انجام داده ایم و یکی از سرگرمی های محبوب ما در دوران بچگی بازی مرکب بود که در این بازی تیمی، گروه مهاجمان مسیر خود را در یک محوطه به شکل ماهی مرکب باز می کنند و از سوی دیگر مدافعان در تلاش برای توقف پیشروی آنها هستند.

این بازی از لحاظ فیزیکی دشوار است و هر موقع آن را بازی می کردیم یک نفر مجروح می شد، لباس هایش پاره می شد و گریه میکرد؛ بازی مرکب همیشه آخرین بازی روز بود .

این کارگردان کره ای منبع الهام و نقطه آغاز ساخت سریال بازی مرکب را فکر کردن به این موضوع عنوان کرد که اگر بزرگسالان این بازی را انجام دهند چگونه خواهد بود؟ سریال بازی مرکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازنده «بازی مرکب»: این سریال داستان بازنده هاست

سازنده «بازی مرکب»: این سریال داستان بازنده هاست