مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-09اقتصادي

انتقاد فرمانده انتظامی جیرفت از ضعف سیستم پایش تصویری در شهرستان


فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: بزرگترین مشکل منطقه نبود سیستم پایش تصویری است و تنها 10 درصد از 112 نقطه ای که برای نصب دوربین جانمایی شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، محمدرضا محمدرضایی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: متاسفانه بزرگترین مشکل در این منطقه نبود سیستم پایش تصویری است که در سال های گذشته مورد توجه و دغدغه متولیان امر قرار نگرفته است و با توجه به اینکه 112 نقطه در شهرستان جیرفت برای نصب دوربین جانمایی شده، اما تاکنون فقط 10 درصد دوربین های نظارت تصویری در جیرفت نصب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از رشد 65 درصدی کشفیات مواد مخدر و همچنین افزایش 53 درصدی دستگیری سارقان مسلح در شهرستان جیرفت خبر داد.

محمدرضایی خاطرنشان کرد: با تلاش و همت همکاران نیروی انتظامی کاهش 24 درصدی تصادفات درون شهری را نسبت به یک سال گذشته داشتیم و سه هزار و 534 خودرو که سبب ایجاد مشکل برای مردم می شدند، توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: وضعیت امنیتی در شهرستان  بسیار مطلوب است و در واقع می توان گفت که امنیت یک مساله جمعی است که نیازمند همراهی و همکاری تمام نهادها و دستگاه های اجرایی و فرهنگی در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرمانده انتظامی جیرفت از ضعف سیستم پایش تصویری در شهرستان

انتقاد فرمانده انتظامی جیرفت از ضعف سیستم پایش تصویری در شهرستان