مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-09اجتماعي

آموزش حضوری متوسطه اول از هفته اول آذر آغاز می شود


استاندار قم با تاکید بر گسترش واکسیناسیون دانش آموزان 12 سال و بالاتر گفت: پیش بینی می شود که آموزش حضوری متوسطه دوم از پانزدهم آبان ماه و متوسطه اول از هفته اول آذر آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه پیش بینی زمان آغاز آموزش حضوری دانش آموزان متوسطه دوم از پانزدهم آبان ماه است اظهار کرد: احتمال دارد که بازگشایی حضوری مدارس متوسطه اول نیز از هفته اول آذرماه باشد.

وی افزود: آغاز مجدد آموزش های حضوری در مدارس منوط به واکسیناسیون حداکثری دانش آموزان 12 تا 18 سال شده است تا خانواده ها بتوانند با آسودگی خاطر فرزندان خود را به مدارس بفرستند.

استاندار قم ادامه داد: بر این اساس به دنبال پیگیری و تداوم واکسیناسیون حداکثری در رده سنی 12 تا 18 سال هستیم.

وی با ابراز خرسندی از ادامه روند نزولی ابتلا، بستری و فوتی های کرونایی در استان قم تصریح کرد: تلاش ها برای به صفر رساندن آمارها باید تداوم یابد.

سرمست بر ضرورت افزایش نظارت ها در حوزه رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و گفت: بازگشایی حضوری مدارس نیازمند واکسیناسیون حداکثری و رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی است که باید هرچه سریع تر با همکاری آموزش و پرورش و مدارس محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری متوسطه اول از هفته اول آذر آغاز می شود

آموزش حضوری متوسطه اول از هفته اول آذر آغاز می شود