مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-09بين الملل

اپلیکیشن یک بانک صهیونیستی هک شد


تنها چند هفته پس از انتشار گزارش های متعدد از حمله سایبری به چند شرکت صهیونیستی، منابع عبری زبان خبر دادند که هکرها به اپلیکیشن بانک صهیونیستی «پوعلیم» نفوذ کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری زبان، امروز (شنبه)، گزارش دادند که اپلیکیشن بانک صهیونیستی پوعلیم هک شده است.

پایگاه خبری رژیم صهیونیستی گزارش داد که هکرها پس از نفوذ به اپلیکیشن مذکور ده ها هزار شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) به سرقت برده اند.

بر اساس گزارش کانال 12 رژیم صهیونیستی بسیاری از مشترکان بانک، امروز، خبر دادند که پس از بررسی حساب خود، متوجه شده اند که حسابشان خالی شده است.

بانک پوعلیم چند ماه پیش و پس از عادی سازی رسمی روابط امارات با رژیم صهیونیستی با بانک الامارات دبی الوطنی قرارداد همکاری امضاء کرده بود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع خبری طی ماه های گذشته از چند حمله سایبری به شرکت های مهمی در اراضی اشغالی خبر داده بودند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت ، سی ام شهریور ماه، خبر داد که یکی از بزرگترین شرکت های ارتباطی رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

یدیعوت آحارانوت در این خصوص گزارش داده بود که هکرها با نفوذ به سامانه های شرکت ارتباطی Voicenter سیستم ارتباطات یکی از بزرگترین شرکت های صهیونیستی را ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن یک بانک صهیونیستی هک شد

اپلیکیشن یک بانک صهیونیستی هک شد