مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-09ورزشي

مسی برای بردن هفتمین توپ طلا به داوران گِرا داد


مسی در پس از اعلام فهرست نامزدهای توپ طلا در گفت وگو با اکیپ فرانسه اظهار داشت: دو هم تیمی دارم و بدیهی است که به آنها رای می دهم؛ نیمار و کیلین.

- لیونل مسی می گوید که تصمیم دارد در رای گیری توپ طلای سال 2021 به نیمار و کیلین امباپه رای دهد؛ این درحالی است که مرد آرژانتینی به نظر برای بردن هفتمین توپ طلا، به داوران این جایزه معتبر سیگنالی غیرمستقیم فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، 6بار برنده توپ طلای جهان بدنبال افتخارآفرینی به همراه تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا و ثبت چندین و چند رکورد چشمگیر برای تیم سابق خود یعنی بارسلونا، به شخصه یکی از گزینه های محتمل کسب توپ طلای سال جاری محسوب می شود.

کریستیانو رونالدو که بعد از مسی با پنج توپ طلا در جایگاه دوم قرار دارد نیز در فهرست 30 نامزد توپ طلای امسال قرار دارد؛ فهرستی که 14 نامزد از لیگ برتر انگلیس از جمله پنج بازیکن از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا یعنی چلسی را در دل خود گنجانده است.

با این حال، مسی در گفت وگویی از تصمیم خود برای اختصاص دو رای از سه رای خود به نیمار و امباپه پرده برداشت و در عین حال تلاش های فردی روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ و کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید را مورد تحسین و تمجید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسی برای بردن هفتمین توپ طلا به داوران گِرا داد

مسی برای بردن هفتمین توپ طلا به داوران گِرا داد